Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

miercuri, martie 18, 2009

Afaceri de Botosani

Firma care gestioneaza parcarile construite de Primarie pe bani publici si dotate cu parcomate tot de primarie si tot pe bani publici a inregistrat luna trecuta incasari de 800.000.000 lei vechi si a dat la primarie 40.000.000 lei. Tot vechi. Frumos nu?. Deci banii publici au fost folositi pe fata in interesul unui privat care acum isi freaca miinile a profit. Vicele Ghiorghita a motivat ca nu a lasat activitatea de incasare a parcarilor la primarie: "Nu e rentabil!". Bun afacerist.

2 comentarii:

  1. O, afaceri marunte... fa calcul cat si-au luat ceilalti. floare la ureche:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Camelia
    Smecherii trebuie sa-si scoata banii care i-au cheltuit prin campanii electorale. Dar totusi mi se pare strigator la cer sa faca acest lucru chiar asa, la vedere. Poate nu stapinesc eu toate dedesubturile afacerii, dar oricum, vreu si eu sa mi se dea vreo 20 de parcari inzestrate gantz cu tot ce trebuie si eu sa le gestionez. E 1 leu ora. Fa un calcul.

    RăspundețiȘtergere

ClickComments