Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

joi, mai 28, 2009

Ti-am trimis un sms

Da. De fapt tot spilul cu tombola PDL, pardon, al fundatiei "Asociatia Moldova 2006", e simplu. Acum am si confirmarea. Omuletii portocalii ne vor baga intr-o baza de date si sa vezi ce de SMS-uri vom primi in ziua alegerilor, SMS-uri care ne vor indica cu cine sa votam., indemnuri si lozicinci electrale, poezioare cu Bombo si Congo, etc. Eu personal n-am nici un chef sa fiu asaltat cu telefoane odata la doi sau la patru ani cind sint alegeri asa ca am sa-mi bag picioarele in ea tombola. Cert este ca IT-istii PDL-ului stau cu degetele pe butoane introducind in softul de trimis sms-uri numerele botanistilor care s-au agatat la tombola electorala. Traiasca generatia SMS!

PS: Face si PSD-ul o tombola, dar aia-s asa de varza incit cred ca asa trebuie sa se faca...:)))

Un comentariu:

ClickComments