Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

joi, mai 14, 2009

O fi chiar prostanac?

In principiu ar trebui sa am simbata o emisiune televizata cu Mircea Geoana. Spun in principiu penttru ca inca nu am o confirmare oficiala din partea PSD deoarece nu am raspuns la una din doleantele lor: MIRCEA GEOANA vrea intrebarile inainte. Lucru care nu se va intimpla, dat fiind faptul ca nicioata nu am procedat in acest mod. Ciudat, ultima data cind am dialogat in direct nu a dorit asa ceva. Era insotit insa de Corlatean care l-a "scos" de citeva ori. Cert este ca simbata Geoana va fi la Botosani si va participa de la ora 18 la o nunta, desigur in spiritul campaniei electorale. Emisiunea daca va fi, va fi inregistrata in jurul prinzului.

2 comentarii:

ClickComments