Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

sâmbătă, mai 16, 2009

Tov Geoana a efectuat o vizita de lucru la Botosani

Venit ca un activist cu elicopteru, inconjurat de jurnalisti pupincuristi de pe la televiunile centrale Geoana a fost astazi la Botosani. Am remarcat: multimea de SPP-isti care au inconjurat sediul PSD, tensiunea din sediu in minutele premergatoare sosirii liderului, adunatura de cravate rosii scoasa ca pe vremuri in intimpinare, mobilizarea fortelor importante de politie ca doar e al doilea om in stat, anostul acestei vizite.
Intitulata vizita de lucru (adica cu ce scop, cum ar putea justifica Mircea Geoana aceasta vizita fie numai pentru benzina consumata de elicopter), prezenta liderului rosu nu a adus decit niste promisuni care mai de care mai gogonate si mai generaliste: "Judetul Botosani trebuie sa fie o prioritate pentru orice Guvernare!" HA! Pe asta am auzit-o la toti smecherii care au mai fost pe aici in cersetorie de voturi. Cica judetul BT a devenit pentru PSD o prioritate de grad zero. Iarasi fals. Nimic nu poate fi mai prioritar decit umplutul buzunarelor si acumularea de averi grozave.
Candidatul pentru presedentie a mai tras si o hora pe la Tudora, dupa care a incercat sa-i convinga pe satenii de acolo de importanta dezvoltarii satului romanesc prin crearea de conditii de trai moderne, prin existenta infrastructurii in toate domeniile de activitate si prin sustinerea agriculturii.
Auzi frate i-a bagat in ceata pe toti, Tudora fiind cunoscuta mai ales in Botosani cantitatile impresionante de rachiu care se fabrica acolo din orice si care desigur se consuma si prin faptele de violenta care urmeaza dupa aceea.

PS: N-a mai facut nici o emisiune. NU s-au dat intrebarile inainte asa cum s-a dorit. Pacat!

3 comentarii:

  1. mai bine ca n-ai facut emisiunea. Iti afecta audienta. Da-l in ma'sa pe prostanac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu' domnu' alo alio ...
    ai baut cumva rachiu din ala bun de Tudora de vreme ce scrii numai tampenii?
    Promisiuni fac toti, mai ales acum, in campania electorala....

    RăspundețiȘtergere
  3. cum am putut eu sa il pierd pe tovarasul Ge.ana... chiar ma intrebam azi oare unde mai am ocazia si eu de ceva pomana elctorala!

    RăspundețiȘtergere

ClickComments