Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

duminică, ianuarie 25, 2009

Serbarile noroioase ale zapezii

Serberile zapezii de la Vatra Dornei se vor incheia in aceasta noapte. In mod normal trebuia sa impartasesc niste impresii despre cit de "tare" a fost, dar nu e asa. Trebuiau sa se numeasca serbarile noroiului, absolut deloc zapada, decit pe niste versanti, sau sus la telescaun. Sau serbarile oamenilor neinspirati, dar fiind ca mai toti care erau cu masini pe acolo carau schiuri dupa ei, fara a avea ce face cu ele.... Asta e. In rest concerte, tarabe de chitibusuri si aglomeratie. In schimb ceva super fain la Dorna: am constat ca locuitorilor de acolo le place durerea. Primarul PDL de Vatra Dornei, am inteles ca e la al treilea mandat, e un idiot. NU exista in Romania un oras mai murdar si cu strazi mai proaste ca Vatra Dornei, statiune dugheana transformata de primar si de consiliul orasenesc din loc de odihna in loc de care trebuie sa fugi.

2 comentarii:

  1. Buna! Eu am auzit lucruri foarte frumoase despre Vatra Dornei. E adevarat ca nu am fost niciodata. Imi pare rau sa aud ca a ajuns asa. Dar stai linistit: nu e singurul loc plin de noroi in tara asta. Sa vezi si la noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu insemna ca nu trebuie sa mergi acolo. E de vis...eu merg des, dar ca acum n-am mai vazut niciodata. Iti rupi masina in doua. Cit despre noroaie crede-ma ca-s satul, deci stau linistit. :)

    RăspundețiȘtergere

ClickComments