Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

duminică, ianuarie 25, 2009

Prea tare declaratia


"Putem trece de criză mult mai uşor decât alte state ale Europei. Astăzi, românii au nevoie de o clasă politică ce trebuie să sacrifice interesele de grup în favoarea naţiunii. Este nu doar credinţa mea, ci apelul meu către clasa politică. Ceea ce trebuie să înţeleagă politicienii este că nimeni nu poate fi mai presus de lege", a declarat Traian Băsescu la Iasi, cu ocazia zilei unirii.
Dupa care, in consens deplin cu declaratia, a avut o intilnire cu liderii PDL din Moldova unde a dat ultimele pretioase indicatii in ceea ce priveste listele cu directorii de la institutiile descentralizate. Ma intreb atunci cind au auzit declaratia cirmaciului cum au procesat mesajul toti cei care au ajuns in functii pe cumetrie sau cu bani? Inclin sa cred ca i-a busit risul. Aveam un prieten care pe vremuri daca-l intrebai ce-si doreste spunea: "As vrea doar o singura chestie, de fapt doua: 50000 de coco si 10 minute intre patru ochi cu Miki Spaga. Dupa asta garantez ca as avea problemele rezolvate, cel putin din punct de vedere material". Eu cred ca astia noi se preteaza la mult mai putin. Poate ca s-au adaptat crizei. Chiar n-am vazui nicaieri un studiu care sa arate cu cit a scazut valoarea spagii odata cu evolutia crizei mondiale. Cum ar suna mare in presa centrala: "Spagile au scazut cu 26% fata de aceeasi luna a anului trecut!"? Oricum, mesajul limpede al lui Basescu e clar: Lasati interesele de grup! Fiecare e pentru el! Vint bun din pupa! As incheia cu traditionalul "Urma scapa turma"
Ia uitati la fata lui Geoana: "Ce mare a ajuns el, mincati-as!"

2 comentarii:

  1. Da...asa-i!. Ce-am observat e ca tare i place cu Basescu. Daca s-ar putea sa si doarma impreuna dar sa se dea si la televizor ar fi perfect pentru prostan.

    RăspundețiȘtergere

ClickComments