Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

luni, ianuarie 12, 2009

Emisiune Somax


Asa cum m-am asteptat emisiunea cu primarul Catalin Flutur a fost destul de incitanta. Pe scurt:
-atac la conducerea APA Grup care au lasat orasul fara apa de revelion, solicitare ca acestia sa-si prezinte demisia;
-confirmare buget de austeritate, investitii in Botosani nexam, decit cele obtinute pe proiecte europene, lipsesc insa resursele proprii;
-miriit la alianta PDL-PSD, dar "exista acea numita disciplina de partid, iti convine, nu-ti convine, trebuie mers inainte"
-ceea ce i-au facut lui Oprea ar putea sa-i faca si lui Contac, "e aceeasi treaba"
-conformare stire "BOTOSANI NECENZURAT" miine incep negocierile PSD-PDL la nivel local;
-confirma propunerea de prefect din partea PDL: Cristi Roman, si inca trei autopropuneri, tot PDL: Radu Dragus, Viorel Alexandru si Mihai Luca.

Un comentariu:

  1. Voi comenta doar ultimul punct, cel legat de propunerile de prefect. Toate par ok, mai putin ultima, adica Mihai Luca. Nu vreau sa fac discriminari, dar omul este pocait. Si Emil Boc este pocait. Deci, Luca si Emil sunt pocaiti din aceeasi biserica, ca sa nu-i spun secta. Prin urmare Boc il va pune pe fratele Luca la prefecura? Sper sa nu fie asa. Luca asa e un ciudat. Spun asta pentru ca am avut cu el cateva discutii si nu mi s-a parut ca fiind tocmai ok. Repet, nu am nimic cu religia lui, dar are un comportament bizar. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere

ClickComments