Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

marți, octombrie 13, 2009

Drept la tinta-n alta parte


Alegatorii din colegiul Darabani vor hotari soarta politica a senatorului Liviu Cimpanu. Dupa ce fostul presedinte PNL Botosani s-a autoexclus din partid devenind astfel primul senator independent din Romania, a constat ca politica fara partid e ca sexul fara femeie. El spune ca toate speculatiile care-l dadeau drept sigur la PDL nu au nici un suport real, insa a recunoscut ca se va inscrie intr-o formatiune politica: "Am sa-i las pe alegatorii mei sa hotarasca unde sa ma duc, fie la PSD fie la PDL. Voi organiza in colegiul meu adunari cu cei care m-au votat si voi vedea optiunea lor. Unde spun ei sa merg, acolo voi merge". Sesiunea de intilniri cu alegatorii va incepe in acesta saptamina, urmind ca pina la finele anului Cimpanu sa-si defineasca viitorul politic. Dintr-un punct de vedere daca-i iese schema, ceea ce nu cred insemna ca fie a avut niste alegatori idioti, fie ii crede idioti. Pina la urma oamenii nu l-au votat ca e el frumos si chelia proaspat tunsa sau pentru vreo realizare grozava. L-au votat ca era in PNL. Normal ar fi la aceste intilniri sa-i spuna alegatorii sa se duca acolo de unde a venit. Adica-n PNL, dar momentan nu se poate. Una din conditiile de accedere in acest partid in Botosani este sa nu ai studii superioare sau daca le ai totusi sa fie facute la o facultate cit mai obscura, de preferinta prin Alba Iulia, unde nici dracu nu mai stie ce si cum ai facut. Ori Cimpanu e medic, cu facultatea terminata la Iasi. La stat. Pacat.

PS: Cum i-ar sta in portocaliu?

Un comentariu:

  1. Am inteles eu bine ca nu mai esti la Somax?
    Pacat daca este asa. Erai singurul care le mai baga ula in coaste la nesimtitii de politicieni

    RăspundețiȘtergere

ClickComments