Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

luni, octombrie 26, 2009

Scandal in PNL

Liberalii botosaneni nu au cu ce sa-si faca campanie electorala, conturile partidului fiind in acest moment goale. O solutie de urgenta a fost propusa de unul dintre liderii de la municipiu pe principiul voluntariatului. Reprezentantii PNL in cele 85 de sectii de votate nu vor mai primi bani, urmind ca ce primesc in urma muncii din noaptea votului sa doneze la partid pentru campania electorala. Numai ca nimeni nu doreste sa piarda noptile de voluntar pentru ca liderii sa umple posturile tv sau ziarele.
In alta ordine de idei reteta de succes al lui Florin Turcanu de a-si pune numai oameni de incredere pe functii a dat gres lamentabil. A ales doar niste baieti fara bani care nu doresc in nici un fel sa sponsorizeze partidul in campanii. Cit despre sponsori dinafara partidului nici nu poate fi vorba.

In alta ordine de idei presedintele organizatiei municipale Gheorghe Iavorenciuc va fi demis din PNL dupa alegeri pentru ca a inchiriat o bucata dintr-un spatiu comercial pe care-l detine pentru sediul de campanie al lui Sorin Oprescu. Motivatia acestuia a fost simpla: Doar mi-au dat bani.

2 comentarii:

  1. si de nu-si foloseste banii in campanie?te-am adaugat in lista mea de bloguri.e bine ca am posibilitatea sa urmaresc un botosanean de-al meu

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca n-are. De pilda ieri seara isi lipea singur afisele electorale. Nimeni nu mai vrea sa lucreze pe datorie sau voluntariat. E criza

    RăspundețiȘtergere

ClickComments