Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

joi, septembrie 17, 2009

Domnule factor de raspundere...

Locuiesc la capatul unei strazi stricate. Un drum neasfaltat, plin de gropi din cauza caruia nevasta-mea strica periodic masina. Eu n-am carnet de sofer. Dar stiu aproape totul despre bucse, amortizoare, flanse si alte piese. Dar nu asta e important. Bine ca stiu. Ultima data, o vizita la service m-a costat vreo 8 milioane. Bine ca am avut de unde, poate o sa am si altadata. Domnule factor de raspundere, nu va cer sa-mi dati banii si nici sa-mi reparati strada, dar v-as ruga sa treceti si dvs. in fiecare zi cu masina personala pe unde merg eu. Asta ar insemna solidaritate.
Stiu ca n-aveti bani, ca e criza si sint rautacios. Poate putin revoltat. Ati incercat sa reparati ceva si anul acesta si anul trecut numai ca priceputii dvs. angajati nu stiu ca un drum, chiar si pietruit, ca sa reziste are nevoie de o fundatie, de scurgeri si de niste rigole. Daca nu puteti sa faceti rigole atunci macar niste santuri. Inca ceva si termin cu asta. Cind se rapara un drum zic eu ca s-ar tine cont si de starea vremii, oricum nu se face pe ploaie. Scuze daca am fost impertinent.
Domnule factor de raspundere...sint atit de multe de spus ca nu stiu cu ce sa mai incep. De fapt am fost egoist si am inceput cu problema mea. Stiu ca e criza. E o scuza buna. Cu toate astea ma doare inima cind daca totalizez numarul secretarelor si consilierilor pe care-i aveti ajung la vreo 30. E o echipa numeroasa si bine platita. Sincer ma bucur pentru ei si nu ii acuz de ineficienta actelor dvs. de management. Majoritatea sint pile pe care i-ati luat pe linga dvs. sa manince si ei o bucata de piine. Sinteti millos si asta e crestineste.
Mai merg citeodata cu masina pe la socri. La tara. Din ce in ce mai rar de o bucata de vreme, direct proportional cu centimetri cu care drumurile judetene o iau la vale. N-as suporta sa-mi mai repar masina si din cauza ca o vizitez pe soacra-mea. O iubesc, dar si masina e scumpa. M-am bucurat cind am auzit ca vreti sa faceti trasee turistice in Botosani. Poate veti baga fly taxi,(taxiuri aeriene), stiu ca ati cam chiulit de la orele de engleza. Abia astept. Ar fi mai ieftin decit sa bagati banii in mii de metri cubi de asfalt, care oricum s-ar strica la anul. N-ar fi extravagant si atagator de turisti sa se poata ateriza la Ipotesti pe islazul comunal dupa care un transfer cu sareta la casa lui Eminescu? Eu zic ca ar fi si extravagant si rustic. Ati fi la moda, zau asa. Sau poate vom merge la Liveni, la George Enescu, calare. Cu paturi, cu sei, peste dealuri si cimpii. Ar fi niste trasee de vis. Ceva extrem. In Botosani la casa Iorga se poate merge si cu taxiul. Sa-si strice fraierii masinile. Ar merita ideile astea sa le bagati intr-un studiu de fezabilitate privind turismul. S-ar mai duce niste miliarde exact in modul in care va place sa le cheltuiti cel mai tare.
Nevasta-mea ma bate la cap sa cumpar doua lanterne. Eu inca mai sper stimate domn factor de raspundere ca veti da drumul la timp si la iluminatul stradal. Daca vin acasa cu masina am faruri, iar in curte mi-am pus becuri. Pentru mine nu-i problema. E problema daca ma duc la chiosc sa iau piine sau tigari. Pot sa cad intr-o groapa si nu cred ca decontati spitalizarea. Asa ca imi fac cumparaturile de la supermarket pe zi. Daca uit promit sa fiu atent cind merg si sa nu ma lovesc. Insa cred ca totusi ar trebui sa dati drumul la lumini cind se insereaza. Nu trebuie sa asteptati pina un elev si-o va lua peste mufa sau o vre-o fetita va fi luata cu japca. Zau ca se va intimpla odata si-o data. Pe intuneric iti vin idei, si nu tocmai din cele mai fericite. In rest nu prea mai am nemultumiri. Daca imi mai vine ceva in cap promit sa va mai scriu. Pina una alta, distractie placuta la Ierusalim, si dvs. stimate domn factor de raspundere, si prefericitului. E o chestie sa vezi vechile vestigii ale crestinatatii in conditii VIP. Acasa toate-s struna, e vremea de calatorii. Sint bune si astea, ca poate veti gasi mintea cea din urma.

PS: Ciinii vagabonzi din zona si de pe linga servici nu mai reprezinta o problema. I-am dresat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ClickComments