Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

vineri, iunie 19, 2009

De pe la PNL (2)

O serie de afirmatii interesante facute de senatorul liberal Liviu Cimpanu astazi la SomaxTV:
-stiu ca banii care au intrat de la sponsori in partid la aceasta campanie electorala au ajuns in buzunarele unora;
-in Botosani s-a incercat manipularea partidului in slujba unor agenti economici;
-am avut la alegeri o discutie cu Crin. Am fost printre putinii din tara care i-am spus ca nu-l voi sprijini. "Crin, vei candida, vei pierde alegerile si dupa aceea ce crezi ca ti se va intimpla?"
-Tariceanu il pregateste pe Olteanu sa preia partidul. Baiatul acela chiar vrea sa faca politica. A pierdut alegerile ca abia in ultimele trei zile s-a apucat sa faca intilniri si sa dea telefoane. Orban vorbea cu 100 de oameni pe zi, pe peste tot din teritoriu.
-Am facut curatenie in PNL dar m-a pacalit Fenechiu. A pus-o pe secretara lui sa sune ca din partea cabinetului primului ministru si sa-mi transmita ca seful vrea curatenia dupa alegeri, nu inainte. Cind i-am spus mai incolo lui Tariceanu nu a putut vorbi cinci minute. Nu mai ajungea Turcanu in Parlament
-Acum in PNL e dictatura la Botosani. Nimeni nu poate spune nimic. Mai tin legatura cu primarii si si-au dat seama ca au fost pacaliti si santajati. Turcanu s-a dat din partea prefectului si i-a amenintat cu controale daca nu voteaza contra mea.

INTERESANT, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ClickComments