Powered By Blogger

Ionut POCLID

Fotografia mea
Botosani, Botosani, Romania

marți, iunie 09, 2009

Cu cine votez?


Da. Dupa aceste alegeri, dupa aceasta campanie electorala si dupa emisiunile post-vot mi-am definit clar preferinta pentru prezidentiale: Voi vota cu Radu Duda! Clar!
Motive:
1. Basescu plinge prea des si nu suport telenovelistii. Pentru mine telenovelist=manelist. Oricum se potriveste. Mai mult, cultul personalitatii incepe sa devina insuportabil.
2. Mircea Geoana nu va scapa niciodata de stampila pusa de bunicuta si va purta eticheta de prostanac toata viata. Ultima intimplare bate tot: adica el isi da demisia din CSAT dar nu stie ca trebuie sa-si dea demisia si din functia de presedinte a senatului. Altfel nu se poate ca asa scrie la Constitutie.
3. Crin Antonescu nu reuseste sa fanatizeze pe nimeni, nu scoate lumea din case sa-l voteze, iar greseala cu capul de lista in persoana Noricai Nicolai la alegerile europarlamentare este impardonabila. Nu-l voteaza aproape jumatate de filiale, si in plus, pare isteric.
La urma urmei toti sint niste circari. Macar Radu Duda e actor.Iar unele roluri le-a interpretat magistral. Chiar si asta e un argument, indiferent cum l-ai lua!

2 comentarii:

  1. si eu voi da acelasi vot! defapt de acu o luna m-am decis sa il votez dupa o emisiune la tv. Decat un papagal sau cineva doar cu imaginea pe el mai bine acest om ... mai aels ca nu are sprijinul de la nici un partid si este independent. De asta cred ca are nevoie tarisoara asta de cineva care sa fie impartial si sa nu intre in tot felul de jocuri politice cum vedem acum ca se intampla.

    RăspundețiȘtergere

ClickComments